2013. május 10., péntek

2013. 05. 10.

A mai földrajz órán ellenőriztük, hogy ki küldte be a házi feladatot. Nem mindenkinek sikerült feltennie SkyDrive-ra. Van aki nem is találta meg. Én írtam topográfiát, egyet rontottam, A Vättern-tó helyett a Vänern-tavat írtam. Amikor tanultam a topográfiát, akkor azt hittem, hogy ugyanaz a neve mindkettőnek... De elvileg egy hiba még 5-ös :)  Utána megnéztük az én dolgozatomat, mármint, amit én készítettem magamnak. És azt fogom megírni, mikor témazárót írunk. Tanár úr azt mondta, hogy jó lesz így, csak írjam oda az utolsó feladatokhoz a pontokat... (azt elfelejtettem tegnap este). És megnéztük Zsuzsi prezentációját :D 10 pont nálam..:D  Tanár úr azt mondta az elején, hogy szerinte nagyon jó lett, de a végén csak 8 pontot adott... Szerintem azért, mert nem tudtuk végignézni a videókat.

2 megjegyzés:

  1. Köszi, Lili. Igen, Cintia prezije jó volt, de rövid és az előadásmódja miatt javasoltam a 8 pontot. Emlékezz Elemér prezijére, ott is hasonló volt a gond és neki is 8 pont járt.

    VálaszTörlés