2013. május 3., péntek

2012. 04. 30.

Az óra elején a tanulási naplókról beszélgettünk: hogy ki írt, és ki nem. Sokan nem akarták betenni a blogjukba, vagy nem tudták, mivel nincs blogjuk. Én írtam tanulási naplót mindkét óráról, de Tanár úr, csak az egyiket találta meg. Nem értem, hogy mi a nehéz abban, hogy blogba írják a többiek a naplót, sokkal egyszerűbb, mint az, hogy wordbe írják, és utána betegyék a skydriveba. Az óra többi része azzal telt, hogy megnéztük Attila és Márió prezentációját. Attila a jég felszínformáló erejéről mesélt nekünk. Az tetszett a prezijében, hogy az elején nem láttuk, hogy mi van a buborékokban, csak akkor, ha ráközelített. Én nem igazán tudom kezelni a prezit, legalábbis sokkal lassabban megy, mint a powerpoint. De például Bence jobban szereti a prezit. Én 10 pontot adtam volna Attilának, mert biztos sokat dolgozott vele (én 4 órán keresztül csináltam az enyémet). Márióé nem volt ugyanolyan jó, mint Attiláé, de neki is 10 pontot adtam volna :D. De a 9 pont is teljesen reális. Pénteken elmaradt az óra, mert ballagtak a 12.-esek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése