2013. április 23., kedd

Tanulási napló

2013. 04. 23.

El kell kezdenünk írni egy úgynevezett tanulási naplót. Igazságszerint nem kell, viszont sok pontot lehet vele szerezni. És a blogírás hozzám közel áll... szeretem csinálni, csak úgy leírni a gondolataimat. A mai órán 3 embernek is kellett volna prezentációt készíteni, de egyiküknek sem sikerült. Laci  már előző órára sem készítette el, ezért a main kellett volna bemutatnia, de még mindig nem készült el vele, ezért kapott egy egyest. Ma nem haladtunk az anyaggal, hanem megbeszéltük a ciklust, mivel tegnap éjfélkor zárult le. Vegyesen eredmények születtek. Én 5-öst kaptam, mivel 24 pontot gyűjtöttem. A következő ciklusban lesz néhány új dolog, például ez a napló... de fogunk topográfiát is írni, és tanár úr kevesebb pontot ad a keresztrejtvényre és a gondolati térképekre. Nekem ez nem annyira tetszik. Eddig is elég sokat kellett azzal dolgozni, hogy 5-öst kapjunk, de így még több időt kell belefektetni. Annak viszont örülök, hogy nem kell mostanában prezentációt készítenem, mert korábban már előadtam egyet. A többieknek pedig most időpontra kell megcsinálni, és ha nem készítik el, valamilyen büntetést kapnak (kivéve, ha az óra előtt jelzik ezt). Tanár úr azt mondta hogy gyakorolnunk kell az előadást mások előtt...

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó kezdés. Őszinte és ez a lényeg. Remélem lesz más jellegű óra is, amiről tartalmasabbat lehet majd írni. Szóval, eddig nagyon tetszik.

    VálaszTörlés